Alla inlägg under april 2012

Av crazyyoghurt - 30 april 2012 20:06

Ginatricot har kommit ut med en ny kollektion, denna kollektion består av klänningar.

Ginatricot brukar ju oftast inte ha så mycket klänningar, de har ju mest toppar och linnen.

Kul att de tagit tid och gjort sig en härlig kollektion - full med klänningar i fina färger!

Tankar/ Åsikter om Ginatricots nya klänningkollektion?

   

Av crazyyoghurt - 30 april 2012 20:00

Denna låt får full pott av mig, lyssnade på den hela tiden efter att den hade kommit ut.

Bandets namn som uppträder denna låt heter One Direction. One Direction är ett brittiskt - irländskt pojkband som består av: Niall, Zayn, Harry, Liam och Louis.

Sötats enligt mig är Harry  

 

Bild ifrån wikipedia.


Tankar/ Åsikter om One Direction?

Av crazyyoghurt - 30 april 2012 16:02

Vad har ni haft för er? Glad valborg förresten!  

Var i ett centrum för en stund sedan, gick runt i affärer och gick sedan och åt med mamma i en pizzeria ♥ Köpte en t - shirt ifrån new yorker och ett linne ifrån h&m.

Båda två kostade 49.50. 

Försökte ta en bild på tröjorna med webbkameran, men det gick inget vidare så ni får en bild på affärernas loggos istället   




   

 

 

Av crazyyoghurt - 29 april 2012 19:58

Sitter och spelar lite, går alltid in på spela.se - bra sida tycker jag.

Spelar mest dress up spel, nyss spelade jag Beauty Resort 3. Har spelat ettan och tvåan redan - så blev glad när jag hittade den tredje. Men tröttnade efter en stund när jag märkte att det inte gick så bra   Vad heter er favorit spelsida? 

En av dress up spelen jag spelade:

 

Av crazyyoghurt - 29 april 2012 17:34

Såg denna video på youtube, tyckte den var urgullig  

Har hört talas om Elmo, barn mellan 4 - 6 verkar gilla han iallafall.

Eller är det en hon? Haha  

Vad tycks om I'm Elmo And I Know It?  

Av crazyyoghurt - 29 april 2012 15:09



Bild ifrån hm.com                                                                                                 

Dessa skor kan man nog inte ha på sig än, men kanske någonting att ha i skogarderoben nu när sommaren är på väg? Väldigt fina tycker jag, och klacken är ju inte såå hög?  

De här skorna hittar du på h&m för 299 kr.

Tankar/ Åsikter om dessa skor?



         

Av crazyyoghurt - 29 april 2012 14:54

Vad har ni haft för er idag då?

Var ute för en stund sedan, ville få lite frisk luft eftersom jag varit sjuk.

Har ju ledigt i morgon och på tisdag som sagt - på tisdag så är det ju valborg!

Kul kul   Sedan är det ju redan maj, hoppas att värmen kommer tidigare i år.

Sol och bad - vem längtar inte efter det?

 



Av crazyyoghurt - 28 april 2012 19:25

522900_342350129153499_177138795674634_859108_140896850_n_large

Bild ifrån weheartit.com



Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag äta godis tills magen spricker. 

Om jag kan alltså - åt nyss nachos tills magen sprack..

What a feeling! 













Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards