Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Godisdagen!

Av crazyyoghurt - 19 maj 2012 10:24

Godisdagen är här!

Är inte riktigt säker på om jag orkar äta så mycket godis idag, fick godis redan i torsdags och sedan åt jag massor med chips igår =) Såå vet inte riktigt om min tummy orkar mer yummy yummy ^W^

Men idag är det ändå godisdagen! Hoho! Har mest tagit det lugnt dessa dagar och tränat till prov och så - kollat massor på tv och suttit vid datorn också! Och så har jag varit ute  

Hoppas ni får en trevlig godisdag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av crazyyoghurt - 22 maj 2012 14:06

Hello alla muffinsar, hur har er dag vart? Har läxor att göra, och tycker att läxorna är lite viktigare än bloggen - så ni får helt enkelt vänta tills jag har tid att blogga. Sommarlovet börjar ju snart, men vill ju inte heller då sitta och ruttna ...

Av crazyyoghurt - 22 maj 2012 07:01

Ursäkta för den usla uppdateringen, men har varit upptagen med läxor och att träna till prov. Ibland hinner man inte med allt! Men jag hoppas bloggningen bättrar på sig tills i morgon - slutar tidigt idag så hinner skriva lite inlägg till er i al...

Av crazyyoghurt - 20 maj 2012 14:37

    Dessa är några av de otroligt fina mobilskalen som finns hos fokiwa, mobilskalen tillverkas av en professionell designer - det ser man nog på direkten ^W^ Om jag ska välja en favorit av de 3 mobilskalen som syns så skulle jag vilja h...

Av crazyyoghurt - 20 maj 2012 13:01


Lite smycken som jag hittade på h&m, har alltid tyckt smycken är kul - jag är svag för söta accessoarer ^♥^ Så om jag nu skulle se någon plast kaka till ring så skulle jag nog kasta mig över den, och förmodligen ropa: - MIN!! Men sådana...

Av crazyyoghurt - 20 maj 2012 12:58


Dags för badklädes pratet igen! Nyheterna hos ginatricot är nämligen badkläder, det finns nog mest bikinis i kategorin så skulle nog säga att det är mest bikini nyheter ^♥^ Vet inte riktigt om jag skulle vilja ha en sån här bikini, tycker det ...

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards