Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Rea hos Ginatricot

Av crazyyoghurt - 16 maj 2012 19:49

Rean ropar här!

Ginatricot har startat sin stora rea, där finns bland annat söta toppar och jeans ^♥^

Rea är ju alltid kul, eller? Ginatricot har ju så fina kläder - så det blir extra roligare =)

Eftersom nya kollektioner ska komma ut, så måste det ju finnas plats för dem - därför är det dags för Ginatricot att ha rea, hoho - jag är superbra på förklarningar!

Några reaplagg som fångade min nyfikenhet:




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av crazyyoghurt - 22 maj 2012 14:06

Hello alla muffinsar, hur har er dag vart? Har läxor att göra, och tycker att läxorna är lite viktigare än bloggen - så ni får helt enkelt vänta tills jag har tid att blogga. Sommarlovet börjar ju snart, men vill ju inte heller då sitta och ruttna ...

Av crazyyoghurt - 22 maj 2012 07:01

Ursäkta för den usla uppdateringen, men har varit upptagen med läxor och att träna till prov. Ibland hinner man inte med allt! Men jag hoppas bloggningen bättrar på sig tills i morgon - slutar tidigt idag så hinner skriva lite inlägg till er i al...

Av crazyyoghurt - 20 maj 2012 14:37

    Dessa är några av de otroligt fina mobilskalen som finns hos fokiwa, mobilskalen tillverkas av en professionell designer - det ser man nog på direkten ^W^ Om jag ska välja en favorit av de 3 mobilskalen som syns så skulle jag vilja h...

Av crazyyoghurt - 20 maj 2012 13:01


Lite smycken som jag hittade på h&m, har alltid tyckt smycken är kul - jag är svag för söta accessoarer ^♥^ Så om jag nu skulle se någon plast kaka till ring så skulle jag nog kasta mig över den, och förmodligen ropa: - MIN!! Men sådana...

Av crazyyoghurt - 20 maj 2012 12:58


Dags för badklädes pratet igen! Nyheterna hos ginatricot är nämligen badkläder, det finns nog mest bikinis i kategorin så skulle nog säga att det är mest bikini nyheter ^♥^ Vet inte riktigt om jag skulle vilja ha en sån här bikini, tycker det ...

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards