Alla inlägg den 16 maj 2012

Av crazyyoghurt - 16 maj 2012 19:49

Rean ropar här!

Ginatricot har startat sin stora rea, där finns bland annat söta toppar och jeans ^♥^

Rea är ju alltid kul, eller? Ginatricot har ju så fina kläder - så det blir extra roligare =)

Eftersom nya kollektioner ska komma ut, så måste det ju finnas plats för dem - därför är det dags för Ginatricot att ha rea, hoho - jag är superbra på förklarningar!

Några reaplagg som fångade min nyfikenhet:




Av crazyyoghurt - 16 maj 2012 15:35

De två tvillingarna John och Edward har gått och skaffat sig kaniner!   

Då två små lurfbollarna heter Euro och Vision  Om man sätter ihop namnen så blir det ju Eurovision

^♥^ Eftersom John och Edward ska representera Irland i Eurovision Song Contest så tror jag att namnen kommer därifrån =) Jag kommer att stor heja på Irland! Undrar om de ska ta upp kaninerna på scen? Det skulle ju kanske hjälpa dem att vinna.. 

GO IRLAND! 

Av crazyyoghurt - 16 maj 2012 14:02

Hello alla muffinsar, hur har er dag vart?

Kom hem för en stund sen och ägnade några minuter till att testa våran brandvarnare - vi fick det som läxa av några brandmän som kommit till min skola och pratat lite  Har massor med läxor att göra, så bloggar igen lite senare. Har ju som sagt ledigt på torsdag och på fredag, yummy yummy yummy i´ve got love in my tummy!  

Hoppas ni haft en trevlig skoldag och inte blivit för utråkade av alla läxor ^W^

Hörde denna låt på Victoria`s secret fashion show och tycker nu att den är superbra! =)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards