Alla inlägg den 15 maj 2012

Av crazyyoghurt - 15 maj 2012 19:52

Denna ursöta ring ifrån cocoo är någonting som bara måste hamna i min Vill ha kategori!

Jag skulle inte ha något emot att gå runt med en panda på mitt finger, ursöt ju! 

Pandan är en av mina favorit djur - den ser så mjuk och gosig ut. Undrar om det går att ha en panda som husdjur? Får väl gå till närmaste djurpark och stjäla en panda.. ^♥^

Denna ring finns som sagt på cocoo och kostar 195 kronor.

JAG VILL HA PANDA!! 

Av crazyyoghurt - 15 maj 2012 16:48

Detta är alltså den svenska versionen av Nyan Cat, alla vet nog vad låten som spelas heter =)

Jag tycker mest om den riktiga Nyan Cat låten, på nåt sätt så tycker jag att den svenska versionen är lite tjatig med de många ikea byggnaderna, är det bara jag? ^W^ Men nu verkar alla länder ha gjort en egen version på Nyan Cat till sitt land, undrar hur Japans ser ut?  

Tankar/Åsikter om svenska Nyan Cat?

Av crazyyoghurt - 15 maj 2012 14:10

Hello alla muffinsar! 


Kom hem för en stund sen, ska äta lite och träna på Sveriges 25 landskap tills tisdag.

Har ledigt på torsdag och på fredag - skönt

Det känns konstigt att det snart är sommarlov, tiden har gått vääldigt fort!

Fast det gör inget för mig, hoho =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards