Alla inlägg den 3 maj 2012

Av crazyyoghurt - 3 maj 2012 19:38

Världens bästa tv - serie!  

Även om jag inte följer den så mycket, så tycker jag ändå att den är bäst.

Jag brukade mest skratta åt Simpsons förut, men nu tycker jag nästan att de blivit lite tråkiga så nu har jag gått över till Big Bang Theory istället ^W^ Jag tycker alla karaktärer är roliga, men min favorit är ändå Sheldon eftersom han är roligast  

Tankar/ Åsikter om The Big Bang Theory?  

Av crazyyoghurt - 3 maj 2012 19:25

För er som vill veta vart jag hittar alla mina söta smileysar ifrån, de som jag alltså brukar ha på mina inlägg, så kan jag avslöja det nu..

Sidan heter..

 

GLITTER - GRAPHICS.NET

Yeii! 

När jag kommer in på sidan så klickar jag på: 

Sen på:

Jag brukar oftast använda mig av de små söta eftersom de inte tar så mycket plats som de stora söta, men det är ju upp till en själv vilka smileysar man vill ha - så kika runt!  





Av crazyyoghurt - 3 maj 2012 14:38

Hemma ifrån skolan!  

Nu ska jag äta nudlar och göra min svenska läxa, skriver igen lite senare - ok?

Vi hade idrott i skolan i alla fall, så är super trött nu, hoho  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards