Alla inlägg den 10 maj 2012

Av crazyyoghurt - 10 maj 2012 19:43

Cutepolish är en jättebra nagelmålare, jag kollade nyss in på hennes youtube kanal för att sedan kunna visa er någon design hon gjort. Denna design valde jag eftersom den verkligen passar in på våren och sommaren  Gillar blomm och träd designer på naglar, tycker det är superfint!

Kika in på hennes youtube kanal och se på de andra fina nageldesignerna hon gjort! 

Av crazyyoghurt - 10 maj 2012 15:11

Kolla vilken fin väska, tycker på något sätt att orange och vit passar så bra ihop!  

Speciellt när det är ränder eller prickar eller något annat gulligt =:) Har alltid gillat väskor, en stor accessoar som kan skapa den sista touchen i ens outfit! Denna väska är ju väldigt somrig, passar som skolväska också - vilket jag gillar! Någonting som definitivt hamnar i min "Vill ha" kategori.

Tankar/ Åsikter om denna söta väska?


Av crazyyoghurt - 10 maj 2012 14:57

Hello! 

Hur har er dag vart?

Just nu sitter jag framför datorn med någon bomullstuss i munnen, har ju som sagt dragit ut en tand. 

Det var såå kul att jag får göra om det tre gånger till! HAPPY DAY!

 

Nää, men är faktiskt ganska glad över att få tandställning =:) 

Någon annan där ute som har tandställning?

Noooogg pratar om tandställningar ^W^

Hade som sagt sista delen i nationella provet i engelska idag, det gick bra! 

Hoho, vad bra jag är på att byta samtalsämne!

Av crazyyoghurt - 10 maj 2012 07:00

Hmm.. undrar om jag är den ända som dricker varm oboy vid början av sommaren?  
Nää, men det kanske inte är så gott när det är stekhett - men nu när det är liite kallt och blåsigt så passar det ju!

Slut pratat om oboy.

ONSDAG!  

Idag slutar jag egentligen 14.00 men eftersom jag ska till tandläkaren så måste jag teleportera mig redan klockan 13.00 Detta är inte bara ett vanligt besök eftersom jag ska dra ut en tand, och samma sak händer nästa måndag. Anledningen till varför jag drar ut tänder är för att jag ska få tandställning, lucky me!! Oj, detta blev ett långt morgon inlägg - men det gör inget.

Snabb fakta bara:

Sista delen i nationella provet i engelska är idag.

Wish me luck!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards