Alla inlägg den 9 maj 2012

Av crazyyoghurt - 9 maj 2012 18:23

 

Skulle ni tänka er att bo i detta hus? 

Detta Hello Kitty hus är nog alla Hello Kitty fansens drömhus, eller vad säger ni?

Jag skulle kanske tänka mig att bo i detta hus - men visst är det nog liite överdrivet.

Men annars jättegulligt! Det skulle nog vara roligare att bo i Hello Kitty huset om man var lite mindre, men då vill nog föräldrarna flytta ur istället  Jag vet inte riktigt om huset existerar, men det ser ut som det i alla fall! =:) 

Av crazyyoghurt - 9 maj 2012 17:41

Dags för lite skonyheter hos fokiwa, jag tycker alla de nya skorna är superfina - de är väldigt somriga så det kanske inte går att bära dem nu. Men eftersom sommaren väntar runt hörnet så kanske man ska ha ett par av dessa söta skor i sin skogarderob? Här är två par skopar som jag tyckte extra mycket om:






Tankar/Åsikter om de nya skorna hos fokiwa?

Det har även lagts till nya väskor, men då får ni själva kika in och kolla =:)

Av crazyyoghurt - 9 maj 2012 15:22

Hello alla muffinsar?

Hur har er dag vart?

Kom hem för en stund sen, har ätit och kollat på tv - har inte haft tid att blogga förrens nu.

Idag så har det regnat, not fun! Hoppas vädret blir bättre i morgon - för då har vi ute gympa så då vill man helst inte att det ska regna =:) I morgon så ska jag till tandläkaren också, jippiee..

Vi får se hur det blir med blogggningen då - men bloggar nog framåt kvällen i så fall ^W^

Skriver igen lite senare, byee muffinsar!

Av crazyyoghurt - 9 maj 2012 06:45

Godmorgon!

Snart ska jag teleportera mig till skolan, slutar 13.20 idag.

Efter skolan har jag planerat att gå och köpa en present till min kompis som fyllt år, hon ska ha kalas så då kan jag inte vara utan en present - såklart  

Men nu måste jag äta upp min frukost, hoppas ni får en trevlig skoldag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards