Alla inlägg den 5 maj 2012

Av crazyyoghurt - 5 maj 2012 18:12

Hörde den för läänge sen, men tycker fortfarande den är jättebra - eller jättegullig! ♥

Dansen är ju också urgulllig, haha ^^ Allting i videon är urgulligt!! 

Av crazyyoghurt - 5 maj 2012 17:10

Jag hittade min muspekare på denna sida:
www.cursors-4u.com  

Där finns det jättemycket muspekare, det finns olika kategorier för olika muspekare - jag hittade min på denna kategori:

När man valt den muspekare man vill ha så kopierar man denna kod:

    

Sedan går man in på sin blogg och går in på inställningar, sedan klickar man på menyavdelningar och skapar en ny menyavdelning, välj namn och det kan vara t.e.x "muspekare". Sedan väljer du på "typ av avdelning" htlm kod och klistrar in koden som du kopierade i rutan som kommer upp.

Sedan väljer man om man vill att namnet muspekare ska stå i menyn, men om du inte vill det så tar du bara bort krysset i "visa namnet i menyn".

Hoppas ni förstod! 


Det vore mycket lättare för mig att göra Blogg Hjälp inlägg om ni har några frågor om hur man gör det och det i bloggplatsen, så fråga på! Lättast är det att kommentera frågor men ni kan också skicka frågor via min blogg mejl - det kan ni göra i menyn :)





Av crazyyoghurt - 5 maj 2012 16:00


Fick denna choklad av mamma idag, jag har smakat på den förut och tycker den är superdupergod!

Ett måste i lördagsmyset! Samt en stor godis påse också ^W^

Jag gillar marabous choklad, och fazers! ALLA CHOKLADER! (Förutom de chokladerna som är äckliga då)

Tankar/Åsikter om marabous cookies cream? 

Av crazyyoghurt - 5 maj 2012 11:13

Godmorgon alla muffinsar!  

Sovit gott? Idag är det ju godisdagen, jippie! Vem ska käka massor med godis så magen spricker? JAG!  I alla fall.. skriver igen lite senare - okey? 

"Dansa med oss, klappa era händer, gör som vi gör ta några steg åt vänster"  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards