Alla inlägg den 11 maj 2012

Av crazyyoghurt - 11 maj 2012 18:28

Detta är alltså Homer Simpson som prövar sig att sjunga Yummy, Yummy,Yummy Ive Got Love In My Tummy ^W^ Väldigt kort, men det går ju inte att bara lyssna på den en gång  

Simpsons är ett helt okej program, men inte min favorit bland tv - program - men Homer Simpsons fantastiska röst och sjung förmåga är för stor för att kunna säga "äh!".

Av crazyyoghurt - 11 maj 2012 15:07

Jag brukar oftast gå in på h&m när jag gör mina outfit bilder, men såklart så kan man gå in på ginatricot eller lindex också - det bestämmer man själv =) Jag kopierar bilden på plagget/accessoaren och klistrar in den på paint, sedan gör jag samma sak igen med något nytt plagg/accessoar tills jag har fått ihop min outfit bild. Det är väldigt lätt men kul också! ^W^



Av crazyyoghurt - 11 maj 2012 14:41

Hello alla muffinsar?

Hur har er skoldag vart då?
Min skola hade i alla fall idrottsdag idag, det var suupeer kul!

Förutom det att när vi skulle ha ett test, som gick ut på att springa så många varv som man orkade runt idrottsplanen på 20 minuter - sedan skulle man stanna där man var när läraren blåste i en visselpippa!

Då började det såklart spöregna, så då sprang jag där med blöta kläder och inga skor - men det lönade sig! Jag hann springa 4 varv! AWESOOOMEEE! Mamma körde mig hem efter, tack mammi för att du räddade mig ifrån spöregnsgudarna! ♥

Så nu sitter jag här och skriver och är super stolt över mig själv, och med en cola burk bredvid.

A-W-E-S-O-M-E-!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards