Alla inlägg den 17 maj 2012

Av crazyyoghurt - 17 maj 2012 16:18

Såg denna video för länge sedan, tycker själv det är irriterande när någon tjatar ens namn och sedan säger:

- Inget! Hahahahahahahaha!

Fast nu händer ju detta på Family Guy - då tycker jag bara det är roligt ^W^

Om jag ska välja en favorit karaktär ur Family Guy så måste det vara Stewie eftersom han på något sätt är söt bakom sina djävulska planer =)

Tankar/Åsikter om Family Guy?

Av crazyyoghurt - 17 maj 2012 09:58

Undrar hur många gånger jag sagt att jag har ledigt idag, har suttit och funderat på

om vi har ledigt i morgon också - skrev ju att jag har det men är inte själv helt säker.. 

Vill ju inte komma till skolan på måndag och så undrar folk var jag var på fredag, piiinsaamtt! 

Vaknade för någon stund sen - har suttit på datorn och ätit flingor ^W^

Senare ska jag gå och handla med mammi, efter det ska jag träna till ett NO prov och nu ska jag träna på Sveriges landskap tills tisdag  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards