Alla inlägg den 22 maj 2012

Av crazyyoghurt - 22 maj 2012 14:06

Hello alla muffinsar, hur har er dag vart?

Har läxor att göra, och tycker att läxorna är lite viktigare än bloggen - så ni får helt enkelt vänta tills jag har tid att blogga. Sommarlovet börjar ju snart, men vill ju inte heller då sitta och ruttna framför datorn ^♥^ Vi får se hur det blir med bloggen, har aldrig riktigt så mycket tid till att göra det - men jag vet att ni har en massa andra bloggar att läsa! =)

Ses när vi ses ^W^

Av crazyyoghurt - 22 maj 2012 07:01

Ursäkta för den usla uppdateringen, men har varit upptagen med läxor och att träna till prov.

Ibland hinner man inte med allt!

Men jag hoppas bloggningen bättrar på sig tills i morgon - slutar tidigt idag så hinner skriva lite inlägg till er i alla fall =)

I morgon så ska jag få tandställning i övre käken så vet inte riktigt när jag hinner skriva, men hoppas det inte tar så lång tid ^♥^

Kraam ^♥^


Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards