Alla inlägg den 2 maj 2012

Av crazyyoghurt - 2 maj 2012 19:47

Japansk Kigurumi - Djur - Kawaii Neko Kigurumi 

Bild ifrån talkingclothes.se

Kigurumi är den ultimata mysoutfiten, när man har en sån så kan man skippa mjukisbyxorna och bara slänga på sig en sådan där!  Denna kigurumi hittade jag på talkingclothes, den ultimata sidan för dom som älskar japanskt mode! ♥ Kigurumin på bilden är min nya favorit, det finns såklart ännu mer kigurumis på sidan - så kika in Tankar/Åsikter om kigurumis? Äger du själv en sådan?

 

Av crazyyoghurt - 2 maj 2012 19:24

Såg denna korta film på kokorochans blogg, tyckte den var superbra! 

Och så gullig, den ser ut som en vanlig japansk kärleks drama men den är verkligen väldigt annorlunda ifrån dem . Fast den är 14 minuter lång så rekommenderar jag att ni kollar på den!  


Kawaii! 

Av crazyyoghurt - 2 maj 2012 14:16

Helloo! 

Hur har er dag vart?

Kom hem för en stund sen, sitter och mumsar på en yoghurt dryck och är på datorn.

Snart ska jag göra lite matte igen - hoho  Efter det ska jag nog träna till en muntlig sak vi ska ha i skolan nästa måndag, fast jag har ju tid men det är ju bra att träna fast det är några dagar kvar Nää, nu ska jag nog lyssna lite på musik innan matten - byee   

 Så söt låt! ^^ ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards