Alla inlägg den 6 maj 2012

Av crazyyoghurt - 6 maj 2012 19:29

Spelade detta spel för läänge sen, var inne på spela.se och tänkte att jag måste hitta den igen.

 

Så jag skrev hamster i sökrutan och då hittade jag den! YEII! Och för att ni ska få denna roliga spelupplevelse så delar jag med mig av spelet:

Av crazyyoghurt - 6 maj 2012 13:49


Varför ska allting som är så söt som denna vara slutsåld!? Så orättvisst! 

För er som undrar så är denna söta sak faktiskt läppglans, men visst blir man ju bara så köpsugen när men ser var självaste läppglanset ligger i?! Ingen vill ju köpa läppglans som ligger i nån tråkig sak..  Denna söta kosmetik produkt hittar du på h&m för 29 kronor  (SOM FÖRRESTEN ÄR SLUTSÅLD  ) Sa jag det? 

Av crazyyoghurt - 6 maj 2012 13:35

Lifeassofia är min söta kompis blogg, där skriver hon om sin vardag och annat, det vore jättekul

om ni ville kika in på hennes blogg - och fortsätta kika in på hennes blogg. 

Om det finns flera där ute som vill att jag tipsar om er blogg på ett inlägg, så är det bara att hojta till i kommentarerna! 

 




Av crazyyoghurt - 6 maj 2012 12:23

Godmorgon alla muffinsar, det kanske är lite för sent att säga det nu - men bättre sent än aldrig ^W^

Andledningen till att jag inte uppdaterat är att jag sov länge på morgonen, sedan gick jag till ett centrum och köpte ett par shorts - . Så har inte hunnit blogga förens nu, men som sagt: Bättre sent än aldrig ^W^ Shortsen som jag köpte är i alla fall vita, de är ifrån h&m och kostade 99 kronor. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards