Alla inlägg den 7 maj 2012

Av crazyyoghurt - 7 maj 2012 18:16

Hello alla muffinsar, ursäkta för den dåliga uppdateringen men har varit upptagen i stort sett hela dagen idag - men hoppas det inte gör något. Jag har ju ett liv utanför bloggen ^W^ Ska gå och duscha snart och sedan göra en läxa i engelska, så uppdateringen kommer nog att vara väldigt låg idag - men återkommer i morgon igen med mer bloggning, slutar skolan mycket tidigare då också.

Idag så hade jag en liten muntlig redovisning i svenska, och ett läxförhör om vulkaner på SO:n - båda gick superbra! I morgon har jag nationella prov i engelska, vilket nog kommer att gå bra eftersom jag är rätt bra på engelska :P Men skriver igen i morgon, byee alla muffinsar!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Ahoy landkrabba!
Välkommen till min lilla bloggis, här skriver jag om om min vardag och lite annat.
Hoppas du trivs, landkrabba!(^.^)

Frågor? Mejla mig!

Namn

Medelande

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cocoo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>
Rainbow Arch Over Clouds

Ovido - Quiz & Flashcards